Sabtu, 19 Februari 2011

BUKU RINGKASAN MENGAJAR






Masa kat maktab dulu suka panggil Lesson plan....biar pun aku opsyen BM.......kat sekolah biasa buku RPH......atau lebih popular.....Buku Ringkasan Mengajar........

Bekerja dengan Boss aku skrg ni....beliau sgt mementingkan kesempurnaan buku ini.....zmn aku posting dulu.....buku ini ibarat nyawa.....x boleh tinggal sesuka hati.....kena jaga dengan baik......begitu lah boss aku skrg......

Beliau mahu buku ini lengkap.....apatah lagi skrg ia diambilkira sebagai SKT guru.....so....mesti lengkap dan sempurna....dan beliau mmg rajin meluangkan masa untuk memeriksa buku guru2 di sekolahku satu persatu...

Buku RPH dlm gambar milikku untuk tahun 2011.......gambar diambil pada 3 Januari 2011....hari portama persekolahan....aku dah entry dlm FB pun......saja nak tayang kat hubby yg dah x pyh buat menda ni lagi skrg.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan